Vējstikla remonta gaitā pilnībā tiek novērsti iesistie punkti un plaisas

Remonts spēj atjaunot stikla caurredzamību un nodrošināt labu ceļa pārredzamību. Vējstikla bojājumu iemesli var būt dažādi – saskare ar šķēršļiem, tiešā sadursme, no riepām lidojošie akmeņi, straujā temperatūras maiņa auto salonā un ārā… Izvairīties no plaisām un un iesistajiem punktiem ir praktiski neiespējami, taču ir iespējams ātri atjaunot stikla pirmatnējo izskatu.

Praktiski jebkuru iesisto punktu vai plaisu var likvidēt, ja vēršas pie speciālista uzreiz pēc tās rašanās, nepieļaujot netīrumu iekļūšanu plaisā. Izmantojot īpašus polimeru sastāvus, kuriem piemīt tāds pats laušanas koeficients kā stiklam, un kuri sacietē gaismas iedarbībā, mēs atjaunojam līdz pat 95% stikla izturības un caurskatāmības.

Šāda tehnoloģija ir ātrāka un izdevīgāka par stikla maiņu, turklāt – tiek saglabāts mašīnas oriģinālais stikls, kas vienmēr ir labāk nekā iespējamie maiņas varianti.

Stikla cauruma aizpildīšana

Roba parādīšanās stiklā mazina redzamību – gaismas stars tiek lauzts: stikls-gaiss (bojājuma vietā)-stikls. Līdz brīdim, kamēr bojājums nav liels, redzamība nemazinās, bet šāda tipa bojājumiem ir raksturīgi kļūt lielākiem, ja bojājumu nenovērš uzreiz. Sliktākajā gadījumā robs izplešas uz visām pusēm. Lai izvairītos no šīm sekām, ieteicams savlaicīgi veikt stikla remontu.

Daudzās plaisas, kas rodas no savlaicīgi neremontēta roba, salabot nav iespējams. Tas var būt iemesls, kāpēc automašīnai nevar veikt tehnisko apskati.

 

Vējstikla labošanas tehnoloģija sastāv no roba aizpildīšanas ar speciāliem māliem un tā sacietēšanu ar UV staru palīdzību. Bojājuma vietā tiek izurbts atvērums, kurā ar spiedienu tiek iepildīts māls. Lai saglabātu plastiskumu, tiek pievienots neliels daudzums polimēra, tas viss tiek žāvēts ar UV stariem vairākas minūtes. Pēc tam liekie polimēri tiek noslaucīti, un virsma tiek nopulēta ar speciālu pastu.

Stikla iesisto punktu veidi kādus labojam

Mūsu paveiktos darbus varat apskatīt šeit